1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 804705

Sv: Snacka om upphämtning!

Sanny Lindström sätter ord på känslorna från gårdagen:

"– Det var ett sådant jävla drag. Hade de buat när vi låg under med 0-3 är det nästan så att jag hade gått upp och buat med, men de bara fortsatte stötta oss. Och när det gick tungt i tredje bara pumpade de på. Det här är den bästa stämningen jag har varit med om under mina fem år i Timrå, säger Sanny."


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.