1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 804707

Sv: Snacka om upphämtning!
kidcox:

Utan att ha sett matchen så måste jag bara få inflika att ni ju redan har en av elitseriens bästa straffskyttar i laget.

Wargh missade inte många straffar under sin tid i MoDo, och nu har han ju dessutom vuxit en dimension och fått ännu bättre självförtroende.

Ett litet tips till Kenta är alltså att använda honom varje gång som straffskytt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.