1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 804864

Sv: Snacka om upphämtning!
mikenomad:Tycker dock när det är julatt Även vi andra som skrev mycket positivt o stöttande gentemot vår kapten då...för att belysa vilken toppenkille Sanny är o varit HELA TIDEN..kan avstå från att ge Ernie kängor...
Han är en verklig känslomänniska o det drar iväg ibland uppåtväggarna
men han älskar Tik precis som vi andra o Tik kommer att vara hans lag
även i fortsättningen så ...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.