1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 804976

Sv: Snacka om upphämtning!
htikare: Visst...ni har naturligtvis rätt. Kanske lite långsint och småaktigt av mig att komma med pekpinnar i efterhand. Finns väl ingen anledning att blicka bakåt egentligen, det som varit har varit.

Skulle bara önska att framförallt ernie kunde lära sig att tänka efter lite före innan han vräker ur sig sånt han får ångra. Han hinner ju trampa på en hel del fötter ibland och alla är inte införstådda i det faktum att han är en sån känslomänniska, vilket innebär att han skapar sig många "fiender" i onödan.

GOD JUL

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.