1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 806372

Sv: Det kan inte vara lätt att heta Johan i dagsläget
Såg matchen. Asplund var kass. Ingen idé att ha en andremålis som inte har nåt att tillföra - skaffa en annan! Bort med Svedberg och Wennerberg också.

I övrigt var matchen ett skräckexempel på hur förbannat svårt vissa spelare ska ha att göra mål...

Det finns ingenting som talar för att det här ska vända. Självklart får vi stryk mot LHC.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.