1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614717 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 808844

Sv: GO TIMRÅ GO
andyo: Man undrar om det var en dröm att komma till slutspel,eller om det var ett mål,för det är en jä.. skillnad. Det som sker den här veckan ,det visar var vi står ,sen vilar ödet i våra händer eller i andras ,kanske i Kentas
eller Kents.
Ett tjänste fel vore att inte kontakta K Manderwille,har hört att man inte har talat med honom alls ....Säker källa!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.