1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 809095

Sv: GO TIMRÅ GO
Den här jävla skadeföljetongen börjar bli patetisk. Inte nog med att det sportsliga utfallet är för jävligt, det är så vansinnigt tråkigt och frustrerande att titta på.
Nylander i all ära - det är Pärssinen och Carlsson som måste tebaks. Om nu den förstnämnde åkt på ännu ett bakslag, så...god natt. Jag orkar fan inte mer. Bring it on, jag kan bara garva oengagerat åt eländet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.