1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 809177

Sv: GO TIMRÅ GO
Helg Ernest: Helt rätt ..när Hahl var okej o även Robban då hade vi fyra centrar som orkade jobba bra defensivt + Robbans checkingkapacitet.
Backarna i sig var nog inte så mycket bättre då utan det var hela lagets defensiv som gjorde att vi hela tiden vann målsnåla matcher.

Vi har ju inget överflöd på "snipers" så vi gör ganska lite mål själva men lagdefensiven var ju lysande i början..nu behöver vi en till back + Robban den "slitvargen" tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.