1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 809429

Sv: GO TIMRÅ GO
ÄlskarTIK: Frågan är hur deprimerad man blir av själva matchen.
Laget ser i a f ut som det bör. Tre treor (backar + center) och fyra ytterforwardspar. Ett beprövat TIK-koncept - visst körde man hela 03/04 med endast elva forwards?

Inga problem med komponeringarna, förhoppningsvis blir det speed på såväl Sundh/Nylander som Hedström/Hallin. Minst två Hallinrondell-pass-inåt-från-bakom-mål-till-framstötande-Hedström vill vi se.

Försiktigt positiv nu. Magen vibbar inte helt obehagligt. En bedräglig känsla bottnandes i ett par dars matchuppehåll och förträngning? Vi får se. Spännande blir det!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.