1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 80986

Sv: Såg jag matchen?
Ja då sitter man på skolan då, efter endast 3 timmars sömn inatt *gäsp* men men det är sånt man får ta. Hade himmlans trevligt igår, men fasiken va jobbigt det var att gå omkring i period pauserna, en massa leksingar som skulle krama på en hela tiden=) "grattis" osv.....trevliga människor det dära ändå. Efter matchen gick många Timrå och leksandfans in på isen och kramade om varann, hoppade och sjöng. Vackra glädjescener det!

Näe nu ska man återgå till skolarbetet! So long så länge!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.