1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 810012

Sv: GO TIMRÅ GO
Huge: Äh, Aftonbladet proklamerade ju att "Äntligen vinner Timrå igen" efter en match, då måste väl vi också få påstå att vi är inne mitt i en vinnartrend? För det ÄR vi ju också, i alla fall minst tills i morgon eftermiddag.

Men okej, jag kan hålla med om att LHC är något längre gången i sin trend och kanske äntligen (för deras del) hittat tillbaka till sitt spel. Men likväl, det går fort i hockey och dom har exakt lika mycket poäng som oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.