Oroväckande bra känsla inför eftermiddagen. Magen vibbar: segerchans. Bara därför blir det väl en riktig djupdykning, med två kassar av Krizan i spel 5-5. Hursom, jag vill se en väl genomförd match med hög intensitet. Rejält backspel och en ny bra insats av Backlund, sen är jag nöjd. Räcker det till poäng blir jag än gladare. Modo ska alltid, alltid hållas kort.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bara därför blir det väl en riktig djupdykning, med två kassar av Krizan i spel 5-5.
Hursom, jag vill se en väl genomförd match med hög intensitet. Rejält backspel och en ny bra insats av Backlund, sen är jag nöjd. Räcker det till poäng blir jag än gladare. Modo ska alltid, alltid hållas kort.