Dream Team: Gaaaasch vad skönt med seger. Jävligt bra match från båda lagen. Blev väl kanske lite olidligt spännande när Modo fick in 3-2, men det gick vägen.
Backlund hittat tillbaka till formen? Förmodligen. Strålande i dag.
Karol the moviestar bjöd på underhållning. Årets töntigaste filmning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Backlund hittat tillbaka till formen? Förmodligen. Strålande i dag.
Karol the moviestar bjöd på underhållning. Årets töntigaste filmning.
Jihaaa! 3 points, wonderbar!