Hassan: Jag anser att det centrala i Ryno-frågan borde vara var han själv vill avsluta sin säsong. Vill han hellre spela i Frölunda så borde han få göra det och vill han hellre spela i Timrå så borde han också få göra det.
Så mycket vett hoppas jag att det fortfarande finns i svensk hockey att han tillåts detta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så mycket vett hoppas jag att det fortfarande finns i svensk hockey att han tillåts detta.