Laken: Svedberg var INTE bra i matchen mot Modo, han gjort en mängd misstag och slarv, men det kanske inte är något man kommer ihåg eftersom Modo inte fick utdelning på detta. Koskinen spelade otroligt nog väldigt bra, var väldigt överaskande och roligt att se. - Fyller vi inte bussen till Mora den 18'e så blir jag riktigt, riktigt, riktigt upprörd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
-
Fyller vi inte bussen till Mora den 18'e så blir jag riktigt, riktigt, riktigt upprörd.