1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 811309

Sv: Mikko Laine
Patrick Polly: Skule tro att ingen är missnöjd med sin lön i TIK, ska man vara med och konkurera med dom "stora" måste man betala hyfsade löner.

Men jag tror dom fick ett lönelyft jämfört med vad Wennnerbeg och Warg hade i Modo. Dags för Nubben att skriva kontrakt med ex vis Strålman eller är det nåt lurt med tränarstaben och spelarna följer efter dom?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.