1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 811579

Sv: GO TIMRÅ GO
Man kan ju tycka att Expressen Magnus "Oraklet" Nyström borde ta och bilda sig en egen uppfattning istället för att häcka på HS hela dagarna;

"* Sen har jag retat upp folk i Timrå också. Hur kan jag kritisera spelarnas taskiga attityd, när det gäller att i motgång skylla på alla lagets skador. Vakna upp kära ni - några som framfört exakt samma kritik är Kent Johansson och Kent Norberg."

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.