1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 812281

Sv: Mikko Laine
RocknRolf2: Jag vet att det är så du ser på det. Själv gör jag inte det.
Därmed inte sagt att jag vill ha någon jävla lallarförening. Men sport är sport. Vore det så att det var en rent marknadsekonomisk historia, med förväntad avkastning per investerad krona vore det jättespännande. FBK vinner, Frölunda tvåa, HV och LHC delad trea...osv.

Fråga: rycker det mer i högertestikeln om du identifierar dig som 'kund' jämfört med 'supporter' ?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.