1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 81309

Sv: Pessimism
Jimmy: Men om det är två personer som skriker det eller om det är hela sällskapet spelar ingen som helst roll. Återigen, vad jag menar är "som supportrar blir man betraktad som skara och därmed ansvarig och delaktig i andras handlingar oavsett om det är ens egen angelägenhet eller inte".

Se dig själv som en diplomat och fundera över hur du skulle uppfatta andra i diplomatkåren om de företräder samma land som dig men visar prov på politiskt extrema åsikter. Skulle du fortfarande stå kvar i deras led eller vågar du ta klivet undan?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.