Detta budskap kommer jag genom att på ett stort lakan skriva och förmedla på HV71-matchen den 22/1..... Det finns ingen ödmjukare och bättre i tränare sett i mina ögon... Lagbygget inför nästa säsong har börjat och där vill jag se Lill-Kenta i båset.... Så SNÄLLA Lill-Kenta stanna kvar hos oss..Vi ÄLSKAR DIG!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
och förmedla på HV71-matchen den 22/1.....
Det finns ingen ödmjukare och bättre i tränare sett i mina ögon...
Lagbygget inför nästa säsong har börjat och där vill jag se Lill-Kenta
i båset....
Så SNÄLLA Lill-Kenta stanna kvar hos oss..Vi ÄLSKAR DIG!