El Maco: Mina prioriteringar i tränarfrågan: 1) Lill-Kenta, bäst i Sverige 2) Någon lovande från allsvenskan. Typ Bobo Siemensen om han vill röra på sig. Eller TV-mannen i Västerås om man nu vill ha någon som varit med i Hockeykväll. 3) "Säkert kort", man betalar dyra pengar för att återvinna en halvbra tränare. En sån som Mårts till exempel 4) Peter Toresson, sportchef i Kovland 5) Gammal drake. Christer Abrahamsson, Curre Lundmark eller Niklas Wikegård.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
1) Lill-Kenta, bäst i Sverige
2) Någon lovande från allsvenskan. Typ Bobo Siemensen om han vill röra på sig. Eller TV-mannen i Västerås om man nu vill ha någon som varit med i Hockeykväll.
3) "Säkert kort", man betalar dyra pengar för att återvinna en halvbra tränare. En sån som Mårts till exempel
4) Peter Toresson, sportchef i Kovland
5) Gammal drake. Christer Abrahamsson, Curre Lundmark eller Niklas Wikegård.