Mappe: Var det inte Bobo Simensen som slog sönder handen i ilska över en domarinsats rätt så nyligen? Tycker det handlandet säger en del intelligensen hos honom.
När vi ändå är inne på tv-tyckare som Vikegård ... Johan Tornberg verkar klara sig bra i Västerås. Vill man ha ett nytt fräscht namn kanske han är något att titta närmare på. Han kanske kan lura med sig supertalangen Berglund ifrån VIK också?
Angående Vikegård: Tycker han gör sig bra i tv. Rolig att lysnna på, om än lite väl mycket klyschor. Tänk er att som spelare lyssna på detta jävla tugg ca 10 timmar i veckan. Jag tror att man skulle få skavsår i öronen. Till slut skulle man nog bara stänga av och sluta lyssna på honom.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
När vi ändå är inne på tv-tyckare som Vikegård ... Johan Tornberg verkar klara sig bra i Västerås. Vill man ha ett nytt fräscht namn kanske han är något att titta närmare på. Han kanske kan lura med sig supertalangen Berglund ifrån VIK också?
Angående Vikegård: Tycker han gör sig bra i tv. Rolig att lysnna på, om än lite väl mycket klyschor. Tänk er att som spelare lyssna på detta jävla tugg ca 10 timmar i veckan. Jag tror att man skulle få skavsår i öronen. Till slut skulle man nog bara stänga av och sluta lyssna på honom.