1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 813397

Sv: Lagbygget fortsätter :)
Eskas: Roligt med åsikter, det tackar jag för!
När det gäller Styf så håller jag inte med dig, tycker att han har varit en besvikelse hittills. Han slarvar och gör mer misstag än tidigare säsonger. Betyget kan inte bli mer än godkänt (2) och knappt det...

Klart man önskar sig mer poäng av en sådan som Nilsson men han skapar också ytor åt sina medspelare med sin fysiska spelstil. Han tröttar ut motståndarnas backar. Jag tycker han har varit bättre, mer fysisk än tidigare säsonger, synd bara att han vart skadad.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer