Citat:Lill-Kenta till Canal +...Jag är rörd och stolt över grabbarna, trots motgångar med skador och elände så vinner vi ändå... Den 22/1 i Jönköping ska jag visa min kärlek till Lill-Kenta genom detta budskap och på Hockeykväll kan ALLA läsa detta...... Jag vill ha kvar Lill-Kenta MINST en säsong till!!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
trots motgångar med skador och elände så vinner vi ändå...
Den 22/1 i Jönköping ska jag visa min kärlek till Lill-Kenta genom
detta budskap och på Hockeykväll kan ALLA läsa detta......
Jag vill ha kvar Lill-Kenta MINST en säsong till!!!!