Har senaste tre matcherna sett dom på teve av skäl som sjukdom o diverse annat(varav en bortamatch iofs),iförd min nya "1928"-tröja som jag fick i julklapp...Hur det gått vet vi ju..Vinst vinst vinst..Vette fasen om jag VÅGAR gå i morgon...losar dom e de ju kanske mitt fel!?
Jaja.. Har iallafall en ny favorit (så länge det varar) RYNO...säger bara HUR kul som helst o se den killen spela...:)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jaja..
Har iallafall en ny favorit (så länge det varar) RYNO...säger bara HUR kul som helst o se den killen spela...:)