1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 814607

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2007-01-11
mikenomad: Visst gjorde Oksa även en del bra insatser. Men som sagt, tror folk hade dåligt förtroende främst pga ett väldigt dåligt första intryck, samt självklart hans ojämna och fladdriga spelstil. Ständigt returer kors och tvärs.

Njäe... spelarna blir säkert inte bättre av att bli sågade här. Samtidigt tror jag knappast nån blir bättre eller sämre oavsett vad som står här. I så fall är det nog jobbigast för dem själva. Man måste få uttrycka åsikter om spelarna på hockeysnack - även om de är mindre smickrande - annars förlorar hockeysnack sin mening.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer