dr-nix: Det var annat förr, då kunde alla killar i Timråområdet namnet på alla lirare i laget, då byttes det inte så mycket. Nu byts juh halva laget under säsong !.
Vi får hoppas Timrå har mer tur med värvningarna den här gången...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det var annat förr, då kunde alla killar i Timråområdet namnet på alla lirare i laget, då byttes det inte så mycket. Nu byts juh halva laget under säsong !.
Vi får hoppas Timrå har mer tur med värvningarna den här gången...
Timrå IK är dom bästa.