dr-nix: Så nu behöver även Lulefansen lära sig stava hans namn. Kom att tänka på hur skicklig Ralf Edström är att uttala alla spelares namn, samt delge oss spelarstatistik, snacka om levande uppslagsbok.
Med tanke på spelaromsättningen i bl a Modo, får vi bereda oss på jobbiga veckor framöver. Samtidigt är det för tidigt att "kasta in handduken", vi är trots allt ett es-lag nästa säsong också. Alltid något.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Med tanke på spelaromsättningen i bl a Modo, får vi bereda oss på jobbiga veckor framöver. Samtidigt är det för tidigt att "kasta in handduken", vi är trots allt ett es-lag nästa säsong också. Alltid något.