Inte bra att Fagemo skrev på ett 3-års kontrakt med Luleå. Men det var ganska väntat, ingen vill väl vara kvar i en klubb som inte satsar.
Vad ska han dit upp och göra??? Hade han inte kommit till Timrå hade han fått harva på i division 1. Det var i Timrå han fick speltid och sitt "genombrott".
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vad ska han dit upp och göra??? Hade han inte kommit till Timrå hade han fått harva på i division 1. Det var i Timrå han fick speltid och sitt "genombrott".
Fagemo är en svikare.