1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 815961

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Ambroo: Ja, så är det säkert. Däremot är jag trött på taffliga bortförklaringar till hr Hedströms minst sagrt undermåliga prestationer på isen! Om det vore nån enstaka match skulle jag kunna köpa det men inte som nu. Han har varit genomgående bland de sämre väldigt, väldigt länge nu! Accepterar inte "pådrivare" eller "ansvarstagare" heller...han har f-n inte bränt ut sig pga stort ansvarstagande el. liknande heller! Nä, med facit i hand, innebar den bristfälliga försäsongsträningen det här undrar jag vad vi skulle betala honom dyra pengar för öht. Dock tror och hoppas jag på att han tänder till mot slutet och i slutspelet. Både därför att hans typ av spel kräver att det verkligen gäller något men också då jag tror att han lider enormt av avsaknaden av sina kedjekamrater!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.