1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816154

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
TIKbiff: Nu har inte jag alls lika bra koll som er på Timrås spelare. Men av det man sett i alla fall så tycker jag personligen att det finns riktigt många duktiga spelare som inte får nå istid alls. Istället envisas man med att spela Hedström tex som inte alls fått spelet att stämma på bra länge.

Tex Laine som du nämde där vad man hört brukar ju han hänga dit nå puckar och jobba hårt. Det ska inte spela någon roll vad det står för namn på tröjan det är dom som är piggast som ska spela.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.