1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816208

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Talangscouten: Jag har absolut inga fakta bakom det jag skriver men någonstans har jag läst att Jonte blev erbjuden 10 miljoner av SAIK på 3 år, och 14 miljoner av Timrå på 4 år

4 år= 48mån
14 000 000/ 48 = 291 666,6 i mån
30% arbetgivaravg. x 291666 = 379 666:-
Det är bara spekulationer från min sida
Förresten är inte lön en offentlig handling? Jag vet inte.

Jag skiter i hans lön, mitt årskort blev inte dyrare för den delen.
Lite tråkigt att det går lite trögt för honom bara och många andra i laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.