1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816241

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Talangscouten: Vad jag snackar om?! Jadu, frågan är ju varför du dribblar som du gör...

Detta har du kritat ner ikv:

"Jaha, ska jag få tag i jontes lönespec o scanna in den så du får se?

Hur skulle jag kunna göra det?

Min källa avslöjar jag inte."

Och:

"Man blir ju idiotförklarad bara man nämner att jonte inte har spelat bra."

Till sist:

"Vad jag har hört från en mycket välunderättad källa. Så tjänar han dom summorna.

Sedan så har jag väl inget bevis för det som jag kan lägga upp här.

Skit samma, problemet sitter inte i lönen."

Vem skämtar du med?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.