1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816378

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Maggan:

Just nu ser han ju inte ut att trivas alls på isen. Kenta borde spela honom mindre. Inte använda honom i alla powerplay o i toppningar i slutet av matcherna. Där finns det andra spelare(ex regin) som i dagsläget förtjänar det bättre.

Likadant är det med straffarna. Just nu knäcker man honom bara ännu mer när han får vara ordinarie straffläggare.

Nä, lite mindre istiden, lite mindre press kommer han att känna. Desto fortare kommer han komma tillbaka till ordinarie nivå!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.