1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816415

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Hassan: Absolut men samtidigt måste man få kritisera en spelare om den gör en dålig match. Tyvärr är det inte bara en match som Jonte har varit dålig i. Eller dålig kanske man inte ska kalla det. Snarare oinspirerad. Han skulle behöva sitt hatobjekt nummer 1 markus nilsson att möta i några matcher sen skulle den gamla Jonte vara tillbaka igen.

Skulle vara intressant att de Jonte tillsamman med Sundh och Andersson tillsammans i en match. Tre spelare som hellre försöker gå igenom målvakt och mål än runt...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.