1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816467

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Perkan: Väl rutet! Det är väl så här att när det går hyfsat bra för TIK (som det faktiskt gör i nuläget) och skadorna är ett lite väl uttjatat tema så måste man ju hitta nåt att vara oense om...Det har ju dessutom inte varit match på snart två dygn och det dröjer ända till i morgon innan det är dags igen så abstinensen är stor! Men men, håller med som sagt. Nu släpper vi detta med Hedström, 99.99 % av oss som håller på TIK är nog fortfarande överlyckliga för att han valde oss och inte SAIK trots hans stundom rätt mediokra prestationer på isen de senaste ca 20 omgångarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.