1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 816483

Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Det är klart man kan gnälla på Hedström om man finner mening i det. Själv har jag svårt att bli upprörd över hans agerande på isen, med tanke på hans dåliga försäsongsträning i kombination med kopiös istid.

Däremot kan jag inte annat än bli närmast intellektuellt förolämpad av inlägg av typen 'fan, Kenta vågar inte bänka honom bah', eller 'in med Laine i första istället'. Lite svårt att förstå vad det är som triggar den nerven.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.