Tråkigt ifall det är sant! :( Han var en av mina favoriter, synd att vi inte kan knyta till oss spelare mer än 1 år, vad beror det på??
Får väl önska Linus lycka till i Luleå o hoppas att dom åker ner i allsvenskan nästa säsong! :))
Men det finns nya stjärnor som väntas på att plockas till TIK! Vänta o se snart blir det dunder när 50 mille kommer in på kansliet om några dagar, jag tog fram storpluskan vårbruket tyder på vinst i år! :))
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Han var en av mina favoriter, synd att vi inte kan knyta till oss spelare mer än 1 år, vad beror det på??
Får väl önska Linus lycka till i Luleå o hoppas att dom åker ner i allsvenskan nästa säsong! :))
Men det finns nya stjärnor som väntas på att plockas till TIK! Vänta o se snart blir det dunder när 50 mille kommer in på kansliet om några dagar, jag tog fram storpluskan vårbruket tyder på vinst i år! :))