Nja, det här tror inte jag på. Bara för att en dyng-tidning uppe i Pite, som dessutom skriver att Fagemo är Luleås första nyförvärv (Magnus Nilsson var den första), behöver inte det här betyda att det är sant.
Vi får vänta och se tills klubbarna bekräftar affären.
Hoppet är det sista som överger en. Stanna, Linus!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vi får vänta och se tills klubbarna bekräftar affären.
Hoppet är det sista som överger en.
Stanna, Linus!!!