Jag brukar ha så svårt med backar, forwards o målvakter o domare. Jag har fullt upp med att se vart puckuslingen tar vägen o när alla vrålskriker vid mål så skriker jag också, annars känner man sig så utanför :))
Jag är så närsynt o färgblind så jag lyssnar mig fram o då hör man så dåligt ifall det är en vänsterforward eller högerforward o centrar är värst!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag brukar ha så svårt med backar, forwards o målvakter o domare.
Jag har fullt upp med att se vart puckuslingen tar vägen o när alla vrålskriker vid mål så skriker jag också, annars känner man sig så utanför :))
Jag är så närsynt o färgblind så jag lyssnar mig fram o då hör man så dåligt ifall det är en vänsterforward eller högerforward o centrar är värst!