Kastar ut ett väl så övervägt tips inför kvällen; Mora IK - Timrå IK 1 - 3. Såg värmningen/träningen idag på förmiddagen, Timrå och Mora. Timrå hade klart högre intensitet. Är det ett gott tecken tro? Jag tolkar som jag vill, det är ett gott tecken. Har två biljetter över hoppas kunna skänka dom till någon TIK supporter, och sen skriker vi oss hesa för TIK:s framgång. Väl mött i Smidjegrav. FM Matsson Arena.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Såg värmningen/träningen idag på förmiddagen, Timrå och Mora. Timrå hade klart högre intensitet. Är det ett gott tecken tro? Jag tolkar som jag vill, det är ett gott tecken. Har två biljetter över hoppas kunna skänka dom till någon TIK supporter, och sen skriker vi oss hesa för TIK:s framgång. Väl mött i Smidjegrav. FM Matsson Arena.
Så ska're va