1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 819049

Sv: Kimmo
MB: Givetvis känns det blytungt att tappa Kapanen till HV. Det känns oerhört jobbigt. Men samtidigt tycker jag att det är roligt att han är tillbaka i ES. Jag vet att han kommer vara en av få motståndarmålvakter som jag helhjärtat kommer att applådera åt när de spelar här i Timrå.

Pengarna är förmodligen den största anledningen till att han inte hamnade i Timrå. Känns som om Asplund gör sin sista säsong här i Timrå i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.