Per HApps: Hade Z inte handledsbesvär under lockoutsäsongen också har jag för mig precis som nu? Tur att R.Hahl har opererat sig då kanske det kan få läka ihop riktigt bestående förhoppningsvis..många hockeyskador verkar alltid återkomma.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tur att R.Hahl har opererat sig då kanske det kan få läka ihop riktigt bestående förhoppningsvis..många hockeyskador verkar alltid återkomma.