1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 820297

Sv: Senaste nytt!
fighter: Men det är ju vad målvakterna är till för.....mot FBK i tisdags var det ju dom två första målen, mål han SKA ta. 2-0 i present från Backis till FBK...tack för kaffet. Så tacka f-n för att Wikegård sågade Backis.

Men jag hoppas han är en slutspels målis, det är en jävla skillnad än lunken i serien, tänk DIF-keepern för några är sen (Björling eller nåt?) helt suverän i serien, tokfloppade två i rad i slutspelet....kvarten och ut.

Skit att kung-kapanen är på g till HV...där har vi vinnarskalle, hade behövts i TIK för att ha lite blåslampa på Backis, Asplund är ju inte mycket till konkurent.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer