1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 821484

Sv: Dags att förlänga kontrakt!
fighter: Man blir minst lika mörkrädd då man läser ett inlägg av din kaliber. Du dömer ut tränare som bevisligen innehar en hel del kompetens. Boork har gjort ett jävligt bra jobb med Brynäs, måhända på ett okonventionellt sätt som alla inte gillar, men ändock. Han har gjort det bra. Lundh är också säkert en bra tränare men som Bragd-Birger varit inne på hade en sån tränare passat bättre om vi haft ett lag med idel stjärnor. Wikegård är inte heller han en dålig tränare, det tror inte jag. Dock är han knappast en tränare för Timrå IK.

Alla är bra tränare men alla är inte bra för Timrå IK. Det är min övertygelse.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.