"Modo får även titeln "Sveriges bästa slogan alla kategorier" med "Heart of Hockey"."
Det är inte en slogan, det är ett konstaterande, hockeysveriges epicentrum. Att de tog den på engelska har jag en del betänkligheter mot. Hockeyns hjärta hade varit bättre enligt mig. Kanske ville man omfatta hela världen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Modo får även titeln "Sveriges bästa slogan alla kategorier" med "Heart of Hockey"."
Det är inte en slogan, det är ett konstaterande, hockeysveriges epicentrum. Att de tog den på engelska har jag en del betänkligheter mot. Hockeyns hjärta hade varit bättre enligt mig. Kanske ville man omfatta hela världen.