1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822258

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Kerstin_k:

Egentligen så är det meningslöst att diskutera enskilda spelare överhuvudtaget...

Det finns potentioal!
Det finns kunnande!
Det finns kraft!
Det finns vilja och jävlaranamma!
Det har dom bevisat förr...

Det gäller bara att få ut det ur dom!
Man kan inte byta hela laget efter varje förlust!
Enligt HS så skall väl i stort sett alla spelare bort. Varför??
Det är i stort sett samma lag som var obesegrade i 20 omgångar i höstas.

Man får verkligen hoppas att den känslan som fanns då kommer tillbaks till slutspelet.

För det blir ett slutspel.. Det är jag ganska säker på.

hem.bredband.net/hundhona

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.