1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822305

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Intressant att folk återigen kritiserar målvakterna då vi åker på däng. Nu var inte fjolårets målvakter någon succé. Men det store problemet då som nu tenderar snarare att ligga i att i motgång så har vi seriens sämsta försvar. Backar som forwards. Medan vi i medgång, som i början av serien kan ha ett av seriens bästa. Högsta nivån är jävligt hög, men frågan är om inte lägsta nivån är omvånt lika låg.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.