1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822441

Sv: Hur långt ned sjunker Timrå?
Timrå anno 06-07 är värre en den mest uttänjda bungyjump- linan. Lika bra som vi kan spela i vissa matcher lika urusla är vi i nästa.
Upp o ner, upp o ner...........
Ingen stabilitet alls.
Visst tror jag vi kan fixa en slutspelsmatch med nöd o näppe, men resan tar slut på en gång i kvarten. Vi kommer inte att kunna mobilisera tillräckligt med kraft o stabilitet, tyvärr.

Om vi kan börja med att stabilisera oss o inte göra djupdykningar långt ner i marianergraven, så kanske vi får upp ångan.
Men då måste dykarklockan sluta slå!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.