1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822445

Sv: Hur långt ned sjunker Timrå?
Baker: Lite symptomatiskt att Ros - Mr Tajming och Koll - väljer att skriva ett sådant inlägg nu, när det trots allt ser hyfsat ut. Januaritabellen är ju ingen uppseendeväckande deprimerande läsning. Storstryk i går, visst, men en bortaförlust mot serieledarna är ju i sig inget att säga något om.

De närmaste matcherna kommer ge en fingervisning om vad som är att vänta. Total mobilisering mot Schellet delmål ett. Dom ska fan inte ha någonting att säga till om. Förhoppningsvis får vi också se något som saknades i går: tålamod. Det går inte att fylla på huvudlöst när man är så vilse i positionsspelet som man var i går.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.